- Detalii
- Scris de Administrator
- Categorie: Proiect POSDRU
- Accesări: 28846
Parteneri în implementarea proiectului
S.C. Mondo Consult S.R.L. (Buzău, jud. Buzău)
A fost implicat în dezvoltarea ideii de proiect, prin identificarea nevoilor de formare/evaluare din judeţele Brăila şi Buzău şi a modului cum pot fi rezolvate prin actualul proiect. În cadrul proiectului asigură:
- promovarea proiectului în judeţele Brăila şi Buzău
- identificarea a minim 280 de cursanţi şi a minim 350 candidaţi din judeţele Brăila şi Buzău pentru certificarea competenţelor profesionale
- organizarea cursurilor de calificare în 4 ocupaţii: "lucrător în comerţ", "bucătar", "ospătar" şi "lăcătuş construcţii metalice şi utilaj tehnologic"
- 4 lectori (1/ocupaţie) pentru cursurile de calificare în cele 4 ocupaţii
- 8 instructori de practică (2/ocupaţie) pentru cursurile de calificare în cele 4 ocupaţii
- organizează evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale a minim 350 de candidaţi, în 7 ocupaţii: "zidar, pietrar, tencuitor", "lăcătuş construcţii metalice şi utilaj tehnologic", "fierar betonist montatot de prefabricate", "frezor, rabotor, mortezor", "bucătar", "pavator" şi "tranşator"
- cofinanţare în valoare de 10.000 lei
- spaţiu cu destinaţia "punct de implementare a proiectului"
A.J.O.F.M. Covasna (Sfântu Gheorghe, jud. Covasna)
A fost implicat în dezvoltarea ideii de proiect, prin identificarea nevoilor de formare/evaluare din judeţul Covasna şi a modului cum pot fi rezolvate prin actualul proiect. În cadrul proiectului asigură:
- identificarea agenţilor economici din judeţul Covasna cu angajaţi potenţiali beneficiari ai proiectului
- promovarea proiectului în mediul agenţilor economici covăsneni
- facilitarea întâlnirilor între între partenerul principal şi agenţi economici cu angajaţi potenţiali beneficiari ai proiectului
- identificarea a minim 140 de cursanţi din judeţul Covasna în ocupaţiile "drujbist", "brutar", "zidar, pietrar, tencuitor"
- identificarea a minim 150 candidaţi din judeţul Covasna pentru certificarea competenţelor profesionale
S.C. Psihotera S.R.L. (Braşov, jud. Braşov)
A fost implicat în conceperea proiectului, prin identificarea nevoilor de formare/evaluare ale grupului ţintă din judeţul Braşov. În cadrul proiectului asigură:
- promovarea activităţilor proiectului în judeţul Braşov
- asigură servicii de consiliere şi orientare profesională pentru 560 de beneficiari ai proiectului
- identificarea a minim 140 de cursanţi din judeţul Braşov în ocupaţiile "drujbist", "brutar", "zidar, pietrar, tencuitor"
- identificarea a minim 150 candidaţi din judeţul Braşov pentru certificarea competenţelor profesionale
- cofinanţare în valoare de 10.000 lei
- spaţiu cu destinaţia "punct de implementare a proiectului"
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
©2010 Afacov Consulting Group SRL™ - Toate drepturile rezervate
- Detalii
- Scris de Administrator
- Categorie: Proiect POSDRU
- Accesări: 25612
ACTIVITĂŢI ÎN DESFĂŞURARE
Anul III de implementare, luna 12 ( iunie 2013)
Proiectul s-a finalizat în data de 30.06.2013.
În data de 12.07.2013 s-a transmis CR+RTF NR. 14.
(ultima actualizare: 30 iunie 2013)
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
©2010 Afacov Consulting Group SRL™ - Toate drepturile rezervate
- Detalii
- Scris de Administrator
- Categorie: Proiect POSDRU
- Accesări: 29654
Investeşte în oameni !
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”
Domeniul major de intervenţie 2.3 „Acces şi participare la Formarea Profesională Continuă (FPC)”
Titlul proiectului: „FORMAREA ŞI CERTIFICAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE”
Contract nr. POSDRU / 80 / 2.3 / S / 55068
Beneficiar: S.C. Afacov Consulting Group S.R.L.
"FORMAREA ŞI CERTIFICAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE"
Obiectivul generalal proiectului:
Creşterea calităţii angajaţilor prin formare, certificare şi orientare profesională.
Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Formarea profesională a 560 de angajaţi din judeţele Braşov, Brăila, Buzău, Covasna şi Harghita, prin cursuri de calificare şi recalificare.
2. Evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale obţinute pe alte căi decât cele formale a 1000 de angajaţi din judeţele Bacău, Braşov, Brăila, Buzău, Covasna şi Harghita.
3. Sprijinirea a 560 de angajaţi din judeţele Braşov, Brăila, Buzău, Covasna şi Harghita pentru optimizarea traseului profesional prin orientare şi consiliere profesională.
Valoarea totală a proiectului:
Este de 8.198.958,00 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de7.610.538,00 lei.
Principalele activităţi din cadrul proiectului:
1. Cursuri de calificare în 7 ocupaţii
2. Evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale obţinute în alte contexte decât cele formale
3. Evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale obţinute în alte contexte decât cele formale (subcontractată)
4. Consiliere şi orientare profesională
Principalele rezultate preconizate:
- 560 de participanţi la programele FPC (calificare şi recalificare), din care minim 467 vor fi certificaţi
- 560 de beneficiari de consiliere/orientare - formare profesională continuă
- 1000 de persoane asistate şi evaluate în vederea obţinerii certificatului de competenţe profesionale
Grupul ţintă al proiectului:
- angajaţi din mediul urban, membrii AF, PFA şi II cu activităţi economice independente, cu excepţia angajaţilor din administraţia publică şi din educaţie
- angajaţi din mediul rural, membrii AF, PFA şi II cu activităţi economice independente, din domenii agricole.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
©2011 Afacov Consulting Group SRL™ - Toate drepturile rezervate
- Detalii
- Scris de Administrator
- Categorie: Proiect POSDRU
- Accesări: 24327
Investeşte în oameni !
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”
Domeniul major de intervenţie 2.3 „Acces şi participare la Formarea Profesională Continuă (FPC)”
Titlul proiectului: „FORMAREA ŞI CERTIFICAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE”
Contract nr. POSDRU / 80 / 2.3 / S / 55068
Beneficiar: S.C. Afacov Consulting Group S.R.L.
Stadiul implementării proiectului FSE
"FORMAREA ŞI CERTIFICAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE"
perioada de implementare: 01 iulie 2010 - 30 iunie 2013
Tabel sintetic de realizare a indicatorilor proiectului
la data de 30 iunie 2013
Indicatori |
Valoare prognozată |
Valoare realizată până la ultimul RTF aprobat - Perioada 01.03.2013 - 30.04.2013 |
Valoarea realizată în perioada de raportare 02.05.2013 30.06.2013 |
|||
Indicatorii de realizare |
UM |
Cantitate |
UM |
Cantitate |
UM |
Cantitate |
Numărul participanţilor la programe de FPC (calificare şi recalificare) |
Pers |
560 |
Pers |
605 |
Pers |
0 |
Numărul participanţilor la programe de FPC (calificare şi recalificare), |
Pers |
60 |
Pers |
263 |
Pers |
0 |
Număr de persoane care beneficiază de consiliere / orientare - formare profesională continuă |
Pers |
560 |
Pers |
566 |
Pers |
0 |
Ponderea participanţilor la programe de FPC certificaţi (%) |
% |
min. 85 |
% |
100,86% |
% |
0 % |
Număr de participanţi la instruire certificaţi - formare profesională continuă |
Pers |
476 |
Pers |
565 |
Pers |
0 |
Număr de persoane asistate şi evaluate în vederea obţinerii certificatului |
Pers |
1000 |
Pers |
979 |
Pers |
21 |
Număr de persoane de etnie maghiară participante la proiect |
Pers |
90 |
Pers |
486 |
Pers |
10 |
Număr de apariţii în presa locală cu cel mai mare tiraj (comunicate, interviuri) |
apariţie |
40 |
apariţie |
30 |
apariţie |
11 |
Număr de ocupaţii pentru care se elaborează suporturi de curs. |
ocupaţie |
8 |
ocupaţie |
8 |
ocupaţie |
0 |
Număr de ocupaţii pentru care se traduc instrumentele de evaluare în limba maghiară |
ocupaţie |
17 |
ocupaţie |
17 |
ocupaţie |
0 |
Ponderea persoanelor evaluate profesional care primesc certificate de competenţe profesionale |
% |
min. 85 |
% |
97,9 % |
% |
2,1 % |
Ponderea persoanelor orientate profesional care elaborează planuri individuale de carieră |
% |
min. 85 |
% |
98,52 % |
% |
0 % |
STRUCTURĂ BENEFICIARI : |
Femei Bărbaţi Femei Bărbaţi Femei Bărbaţi |
|||||
Angajaţi |
160 |
1370 |
767 |
790 |
3 |
15 |
Persoane fizice autorizate |
10 |
3 |
4 |
0 |
3 |
|
Membrii ai intreprinderilor familiale |
10 |
5 |
5 |
0 |
0 |
|
Intreprinderi individuale |
10 |
5 |
5 |
0 |
0 |
Stadiul de realizare a proiectului: 100 %.
Beneficiarii activităţilor de evaluare şi certificare a competenţelor profesionale:
Beneficiarii activităţilor de formare profesională:
Subvenţiile acordate cursanţilor: Subvenţii acordate
-
Raportul de performanţă pe luna 1 - anul 1 de implementare a proiectului (iulie 2010) (...)
-
Raportul de performanţă pe luna 2 - anul 1 de implementare a proiectului (august 2010) (...)
-
Raportul de performanţă pe luna 3 - anul 1 de implementare a proiectului (septembrie 2010) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 4 - anul 1 de implementare a proiectului (octombrie 2010) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 5 - anul 1 de implementare a proiectului (noiembrie 2010) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 6 - anul 1 de implementare a proiectului (decembrie 2010) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 7 - anul 1 de implementare a proiectului (ianuarie 2011) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 8 - anul 1 de implementare a proiectului (februarie 2011) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 9 - anul 1 de implementare a proiectului (martie 2011) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 10 - anul 1 de implementare a proiectului (aprilie 2011) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 11 - anul 1 de implementare a proiectului (mai 2011) (...)
-
Raportul de activitate pe luna 12 - anul 1 de implementare a proiectului (iunie 2011) (...)
-
Activităţi desfăşurate în luna 13 - anul 2 de implementare a proiectului (iulie 2011)
- Activităţi desfăşurate în luna 14 - anul 2 de implementare a proiectului (august 2011)
- Activităţi desfăşurate în luna 15 - anul 2 de implementare a proiectului (septembrie 2011)
- Activităţi desfăşurate în luna 16 - anul 2 de implementare a proiectului (octombrie 2011)
- Activităţi desfăşurate în luna 17 - anul 2 de implementare a proiectului (noiembrie 2011)
- Activităţi desfăşurate în luna 18 - anul 2 de implementare a proiectului (decembrie 2011)
- Activităţi desfăşurate în luna 19 - anul 2 de implementare a proiectului (ianuarie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 20- anul 2 de implementare a proiectului (februarie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 21 - anul 2 de implementare a proiectului (martie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 22 - anul 2 de implementare a proiectului (aprilie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 23 - anul 2 de implementare a proiectului (mai 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 24- anul 2 de implementare a proiectului (iunie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 25 - anul 3 de implementare a proiectului (iulie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 26 - anul 3 de implementare a proiectului (august 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 27 - anul 3 de implementare a proiectului (septembrie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 28 - anul 3 de implementare a proiectului (octombrie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 29 - anul 3 de implementare a proiectului (noiembrie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 30 - anul 3 de implementare a proiectului (decembrie 2012)
- Activităţi desfăşurate în luna 31 - anul 3 de implementare a proiectului (ianuarie 2013)
- Activităţi desfăşurate în luna 32 - anul 3 de implementare a proiectului (februarie 2013)
- Activităţi desfăşurate în luna 33 - anul 3 de implementare a proiectului (martie 2013)
- Activităţi desfăşurate în luna 34 - anul 3 de implementare a proiectului (aprilie 2013)
- Activităţi desfăşurate în luna 35 - anul 3 de implementare a proiectului (mai 2013)
- Activităţi desfăşurate în luna 36 - anul 3 de implementare a proiectului (iunie 2013)
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
©2010 Afacov Consulting Group SRL™ - Toate drepturile rezervate
- Detalii
- Scris de Administrator
- Categorie: Proiect POSDRU
- Accesări: 38537
Investeşte în oameni !
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”
Domeniul major de intervenţie 2.3 „Acces şi participare la Formarea Profesională Continuă (FPC)”
Titlul proiectului: „FORMAREA ŞI CERTIFICAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE”
Contract nr. POSDRU / 80 / 2.3 / S / 55068
Beneficiar: S.C. Afacov Consulting Group S.R.L.
"FORMAREA ŞI CERTIFICAREA COMPETENŢELOR PROFESIONALE"
perioada de implementare:
01 iulie 2010 - 31 iunie 2013
Prezentarea proiectului |
Achiziţii publice |
Stadiul implementării proiectului |
Mass-media |
Activităţi în desfăşurare |
Parteneri |
Subvenţii acordate |
Contacte |
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
©2010 Afacov Consulting Group SRL™ - Toate drepturile rezervate